Welkom

Ik heet jullie van harte welkom op mijn blog. Deze blog is speciaal voor de gemaakte uitwerkingen van mijn lessen. Kijk maar eens bij archief of blader door de blog berichten. Ook ik kan natuurlijk iets vergeten of iets niet binnen hebben gekregen. Stuur dan als nog je uitwerking naar mijn email , dan plaats ik het. Veel PSP plezier! Liefs Annie

woensdag 9 maart 2016

Hello Spring

Hier komen de uitwerkingen van de les Hello Spring
Bedankt voor het maken.
Shanna
 Katalin
 Mimie
 Jannie
 Annie
 Annuska
 Mia
 Kaatje
  Ineke
 Corrie
 Francoise
 CarlaS
 Olimpia
 Mien
 Betsy
Greet
Liliana
Pinuccia
Carla
Anna
Geertje
Garances
Felinec
Patricia
Uschi
Chigitta
Krys
Marrie
Francien
Elly
Linda
Diana
Mien
Corrie
Roza
Elly
Riek
Cees
Marga
Corry
Tea
Vigdis
Maria
Jeanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten